ONE LIFETIME TO LIVE

you only live once

Kiwi smoothie

Ahojte!
...babka doniesla kiwi...
Nebudeme si klamať. Cez prázdniny som priveľmi lenivá na to, aby som išla do obchodu. :D Preto sme sa so sestrou rozhodli vyskúšať náš vlastný recept na tento sladký a zároveň osviežujúci kiwi smoothie. Dúfam, že naše kuchárske schopnosti oceníte a tento recept sa vám bude páčiť. :)

Budeme potrebovať:
  • 8 kusov kiwi
  • 2 banány
  • sójové mlieko
  • 2 polievkové lyžice trstinového cukru
Najprv si kiwi dôkladne ošúpeme a nakrájame na menšie kúsky. Dáme ho do misky spolu so sójovým mliekom podľa chuti a môžeme mixovať! :)



Ak používate ponorný mixér, nalejte dostatok mlieka na pokrytie celého kiwi. Inak to dopadne ako u nás dvoch nešikovných a viac smoothie zostane na stene ako v tej miske. :D


Potom nakrájame banány na malé kolieska, opäť pridáme do misky a následne rozmixujeme,



Nakoniec pridáme dve lyžice cukru. Vďaka banánu je smoothie dosť sladký, ale ak chcete, pokojne môžete cukru pridať aj viac.
Potom už len stačí obsah misky preliať do džbánu a môžeme servírovať. Objem závisí od toho, koľko pridáte mlieka, ale 1,5 litra to bude určite.


Dobrú chuť!  :) 


Komentáre

  1. Dneska druhý článek o smoothie ! Já si ho snad budu muset zítra udělat ! Vypadá dokonale !

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Momentálne doma nemáme ani kiwi ani banány :D Ale vyzerá to super. Tiež mám rada smoothies a toto určite vyskúšam. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tento članok vyzerá super. Smoothie mám veľmi rada a určite tento tvoj recept vyskúšam. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Akurat som ho vyskúšala , bol svieži a chutný :) určite mi zlepšil zvyšok dňa :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Kiwi smoothie miluji:) já zkoušela s rýžovým mlékem a též chutnalo skvěle. Miluji na smoothie ze můžeš vždycky obměnit nějakou surovinu a hned to chytne jinou a stejně furt lahodnou chuť :)

    www.melissakinsley.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Každý komentár ma veľmi poteší! ♥

back to top