ONE LIFETIME TO LIVE

you only live once

PHOTOS | Fresh air

Krásny deň prajem! :)
Dúfam, že si prázdniny užívate naplno a nazabíjate ich vyspávanim do jedenástej ako ja.  Každý rok si vyčítam, že som letné dni nevyužila zmysluplnejšie, no túto chybu zrejme budem opakovať doživotne. :D Stále mám pred letom obrovský cestovateľský plán. Predstavujem si, ako 1. júla vstanem, zbalím si kufre a odídem na cestu okolo sveta. No skúste hádať... Nedokážem sa ani vyhrabať zo svojho pohodlia a zájsť do obchodu. Tento nudný stereotyp už bolo nutné zmeniť a vybrať sa na výlet do Tatier. Nič nedá človeku väčšiu chuť do života ako keď si dá trochu do tela a nadýcha sa čerstvého horského vzduchu.














Komentáre

  1. Veľmi krásne fotky. Vidno, že si si výletv Tatrách naplno vychutnala a užila :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásne fotky...žijem blýzko tatier a bol som tam 2x v živote...1x keď som mal 5r...a druhý krát keď som mal 35 aj to služobne.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Super fotky, určitě výletuj co nejvíc, každý den můžeš přece někam a člověk nemusí ani moc utratit. :) Když už se zrovna nevydáváš kolem světa. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Amazing photo! Very nice!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    Blog ♡Reckless diary by Anya Dryagina♡
    My ♡Instagram♡

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tá príroda je neskutočne krásna rovnako ako tvoj outfit! :)

    https://thefashiontwiins.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Každý komentár ma veľmi poteší! ♥

back to top